Katkıda bulunanlar

Neden haber olmal�s�n�z?

�nternet kullan�m�n�n h�zla artt��� g�n�m�zde g�nl�k haber ihtiyac�m�z� online medya arac�l��� ile kar��l�yoruz. Her g�n milyonlarca ki�i taraf�ndan ziyaret edilen haber siteleri ayn� zamanda markalar a��s�ndan etkili bir tan�t�m arac�.

��erik reklamc�l���n�n �n plana ��kt��� son zamanlarda advertorial i�erik �al��malar� firmalara �nemli katk�lar sa�layabiliyor.

T�keticiler bir �r�n ya da hizmet ile alakal� ara�t�rmalar� internet �zerinden yapt��� i�in markalar�n online mecralarda g�r�n�r olmas� b�y�k �nem ta��yor. Hala bir web sitesi olmayan, maillerini cevaplamayan, sosyal medya kullanmayan, bas�n b�lteni �al��mas� yapmayan, pr hizmeti almayan binlerce i�letmenin oldu�unu s�ylemek yanl�� olmayacak.

�nternette g�r�n�r olmak, daha fazla m��teriye ula�mak ve sat��lar� art�rmak a��s�ndan son derece �nemli. Kullan�c�lar art�k banner reklamlar� g�rmekten b�kt�. Bu y�zden reklam engelleme programlar� kullananlar�n say�s� her ge�en g�n art�yor. Bunun yerine i�erik odakl� �al��malar �n plana ��k�yor.

Bunu T�rkiye'de en iyi uygulayan platformlardan biri olan Onedio i�erik reklamc�l��� ile birlikte markalara de�er katt��� gibi t�keticilerin g�z�nde daha iyi konumlanmalar�n� sa�l�yor.

Bu y�zden dan��manl�k hizmeti verdi�im markalara online medyada g�r�n�r olmalar�n�, do�al reklam modellerine y�nelmelerini tavsiye ediyorum. Milyonlarca ki�i taraf�ndan ziyaret edilen platformlarda yer almak son derece etkili.

Yeni kurulan bir i�letme ya da i�lerini b�y�tmek, daha fazla m��teriye ula�mak isteyen firmalar�n online g�r�n�rl��� art�r�c� hizmetler almas� bu devirde ka��n�lmaz.

Bu noktada en ekonomik hizmetlerden biri de bas�n b�lteni da��t�m� servisi kullanmak oluyor. �yi haz�rlanm�� bir bas�n b�lteni ile pop�ler haber portallar�nda yer almak hem prestij hem de potansiyel m��terilere ula�mak a��s�ndan verimli olacak.

�nternet kullan�c�lar�n�n b�y�k �o�unlu�u bir reklam ya da haberden duyduklar� �r�n ya da markay� �nce arama motoru Google�da arat�yor. �r�n ya da hizmeti sat�n almadan sosyal medya arac�l���yla arkada�lar�na ya da ailesine dan���yor.

Online al��veri�in ve hizmet sat���n�n �o�u okunan bir haber ya da sosyal medyadaki arkada� tavsiyeleri sonucu ger�ekle�iyor. G�n�m�zde t�keticilerin neredeyse tamam� bir �r�n ya da �irketle ilgili medyada ��kan haberlere reklamlardan daha �ok g�veniyor.

NOT: Bas�n b�lteni yaz�m�, bas�n b�lteni da��t�m�, �irket haberleri haz�rlama, advertorial reklam �al��malar� hakk�nda profesyonel destek almak istiyorsan�z bana medyaistasyonu@gmail.com adresinden ula�abilirsiniz.



0 Komentar untuk "Neden haber olmal�s�n�z?"

Back To Top