E-ticaret sitesi kurmak, son y�llar�n en pop�ler internet giri�imleri aras�nda yer al�yor. Pe� pe�e a��lan al��veri� siteleri aras�nda iyi bir noktaya gelenler oldu�u gibi a��ld�ktan k�sa bir s�re sonra kapanan �ok say�da online al��veri� sitesi mevcut.
Peki, pop�ler bir e-ticaret sitesi i�in neler gerekli?
E-ticarette ba�ar� i�in g��l� bir finans yap�s� b�y�k �nem ta��yor. Finansal anlamda g��l� olmayan e-ticaret projelerinin ilerlemesi ve pop�lerle�mesi �ok zor g�r�n�yor.
E-ticaret sitesi i�in alan ad� se�imi �ok �nemli. Ak�lda kal�c�, .com uzant�l�, marka tescili yap�lm�� ve kurumsal kimlik �al��malar� tamamlanm�� kaliteli bir domain �art.
�zel yaz�l�m pop�ler bir e-ticaret sitesi olmak i�in �nemli. B�y�k e-ticaret sitelerini inceledi�inizde �o�unun �zel yaz�l�ma sahip oldu�unu g�receksiniz. E-ticaret paketleri daha �ok k���k ve orta �l�ekli e-ticaret siteleri i�in bir ��z�m. E-ticaret alan�nda b�y�k oynamak i�in �zel yaz�l�m, benzersiz aray�z �art. Kullan�c� odakl� tasar�m ve i�levler ba�ar�l� olmak a��s�ndan �nemli.Mutlaka responsive uyumlu, mobil ticarette kolay bir kullan�m ve al��veri� deneyimi sunan yap� benimsenmeli.
E-ticaret, bir ekip i�i. Bu y�zden e-ticaret deneyimi olan dinamik bir ekip ile i�e koyulmak gerekiyor. Daha �nce e-ticaret alan�nda �al��mam��, trendleri yak�ndan takip etmeyen, sekt�r� analiz etmeyen bir ekip ile e-ticaret olmaz.
SEO, e-ticaret siteleri i�in de �ok �nemli. E-ticaret sitesi say�s� artt�k�a rekabet de art�yor. Bu noktada arama motoru sonu�lar�nda �st s�ralarda g�r�nmek �nemli. Do�al ve uzun vadeli SEO y�ntemleri uygulanmal�. SEO kapsam�nda e-ticaret sitesi b�nyesinde blog olu�turulmal� ve profesyonel i�erik pazarlama faaliyetleri d�zenli olarak yap�lmal�.
E-ticaret sitesinin pop�ler olmas� i�in reklam ve tan�t�m �art. Adwords reklamlar�, Facebook ve Twitter reklamlar� g�z ard� edilmemeli. Online reklam �al��malar� kapsam�nda hedef kitlesi olan bloglar ve web siteleri mutlaka reklam portf�y� i�inde yer almal�. Bunlar�n yan� s�ra b�t�e do�rultusunda radyo, TV, gazete, dergi reklamlar� da kullan�labilir. Medya planlamas�n� maksimum fayda sa�layacak �ekilde optimize etmek gerekiyor. ��erik ve PR ajanslar� ile �al���lmal�.
�r�n tedarikleri, m��teri hizmetleri, kargo ve teslimat, �deme se�enekleri konular�nda sorunsuz hizmet sunabilmek �nemsenmeli. M��teri deneyimi ne kadar �st seviyede olursa marka bilinirli�i de o denli artacak.
Mevcut e-ticaret sitelerinden farkl� �zelliklerin sunulmas� �nemli. Kullan�c�lar�n tercih etmesi i�in mant�kl� nedenler olmal�. Aksi takdirde kullan�c� al��kanl�klar� b�y�k e-ticaret platformlar�ndan yana olacak.
Sosyal medya kanallar� aktif olarak kullan�lmal�. Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Google+, YouTube hesaplar� daima aktif bir �ekilde olmal�.
Mutlu m��teriler bir markan�n en �nemli reklam el�ileri. Bu y�zden keyifli, h�zl� ve g�venilir bir al��veri� deneyimi sa�lanmal�.
Online itibar i�in e-ticaret sitesi hakk�nda yaz�lanlar, yorumlar ve payla��mlar d�zenli olarak takip edilmeli.
Uygun fiyat, kampanya ve promosyon zamanlar� ayarlanmal�. �r�n a��klamalar� eksiksiz olmal� ve foto�raf ��z�n�rl�kleri y�ksek olmal�.
�r�n iade durumlar�nda m��terilere zorluk ��kar�lmamal�. Kolay iade etme hizmeti sunulmal�.
�imdilik akl�ma gelenler bunlar. Sizin de akl�n�za gelen bir �eyler varsa yaz�ya yorum yaparak belirtebilirsiniz.
Peki, pop�ler bir e-ticaret sitesi i�in neler gerekli?
E-ticarette ba�ar� i�in g��l� bir finans yap�s� b�y�k �nem ta��yor. Finansal anlamda g��l� olmayan e-ticaret projelerinin ilerlemesi ve pop�lerle�mesi �ok zor g�r�n�yor.
E-ticaret sitesi i�in alan ad� se�imi �ok �nemli. Ak�lda kal�c�, .com uzant�l�, marka tescili yap�lm�� ve kurumsal kimlik �al��malar� tamamlanm�� kaliteli bir domain �art.
�zel yaz�l�m pop�ler bir e-ticaret sitesi olmak i�in �nemli. B�y�k e-ticaret sitelerini inceledi�inizde �o�unun �zel yaz�l�ma sahip oldu�unu g�receksiniz. E-ticaret paketleri daha �ok k���k ve orta �l�ekli e-ticaret siteleri i�in bir ��z�m. E-ticaret alan�nda b�y�k oynamak i�in �zel yaz�l�m, benzersiz aray�z �art. Kullan�c� odakl� tasar�m ve i�levler ba�ar�l� olmak a��s�ndan �nemli.Mutlaka responsive uyumlu, mobil ticarette kolay bir kullan�m ve al��veri� deneyimi sunan yap� benimsenmeli.
E-ticaret, bir ekip i�i. Bu y�zden e-ticaret deneyimi olan dinamik bir ekip ile i�e koyulmak gerekiyor. Daha �nce e-ticaret alan�nda �al��mam��, trendleri yak�ndan takip etmeyen, sekt�r� analiz etmeyen bir ekip ile e-ticaret olmaz.
SEO, e-ticaret siteleri i�in de �ok �nemli. E-ticaret sitesi say�s� artt�k�a rekabet de art�yor. Bu noktada arama motoru sonu�lar�nda �st s�ralarda g�r�nmek �nemli. Do�al ve uzun vadeli SEO y�ntemleri uygulanmal�. SEO kapsam�nda e-ticaret sitesi b�nyesinde blog olu�turulmal� ve profesyonel i�erik pazarlama faaliyetleri d�zenli olarak yap�lmal�.
E-ticaret sitesinin pop�ler olmas� i�in reklam ve tan�t�m �art. Adwords reklamlar�, Facebook ve Twitter reklamlar� g�z ard� edilmemeli. Online reklam �al��malar� kapsam�nda hedef kitlesi olan bloglar ve web siteleri mutlaka reklam portf�y� i�inde yer almal�. Bunlar�n yan� s�ra b�t�e do�rultusunda radyo, TV, gazete, dergi reklamlar� da kullan�labilir. Medya planlamas�n� maksimum fayda sa�layacak �ekilde optimize etmek gerekiyor. ��erik ve PR ajanslar� ile �al���lmal�.
�r�n tedarikleri, m��teri hizmetleri, kargo ve teslimat, �deme se�enekleri konular�nda sorunsuz hizmet sunabilmek �nemsenmeli. M��teri deneyimi ne kadar �st seviyede olursa marka bilinirli�i de o denli artacak.
Mevcut e-ticaret sitelerinden farkl� �zelliklerin sunulmas� �nemli. Kullan�c�lar�n tercih etmesi i�in mant�kl� nedenler olmal�. Aksi takdirde kullan�c� al��kanl�klar� b�y�k e-ticaret platformlar�ndan yana olacak.
Sosyal medya kanallar� aktif olarak kullan�lmal�. Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Google+, YouTube hesaplar� daima aktif bir �ekilde olmal�.
Mutlu m��teriler bir markan�n en �nemli reklam el�ileri. Bu y�zden keyifli, h�zl� ve g�venilir bir al��veri� deneyimi sa�lanmal�.
Online itibar i�in e-ticaret sitesi hakk�nda yaz�lanlar, yorumlar ve payla��mlar d�zenli olarak takip edilmeli.
Uygun fiyat, kampanya ve promosyon zamanlar� ayarlanmal�. �r�n a��klamalar� eksiksiz olmal� ve foto�raf ��z�n�rl�kleri y�ksek olmal�.
�r�n iade durumlar�nda m��terilere zorluk ��kar�lmamal�. Kolay iade etme hizmeti sunulmal�.
�imdilik akl�ma gelenler bunlar. Sizin de akl�n�za gelen bir �eyler varsa yaz�ya yorum yaparak belirtebilirsiniz.
0 Komentar untuk "Pop�ler bir e-ticaret sitesi olman�n yollar�"